Mys

Sen jag kom hem från jobbet har jag städat, tvättat och kollar på serier! Det har blivit Hart of Dixie, Basketball Wives LA, Bad Girls Club och snart ska jag mysa framför Hawaii Five-O.
Imorgon är det Intro på stan som gäller trots att man nu bott här över två månader och sen blir det jobb på eftermiddagen!
Tror det blir Västerås med Åsa i helgen! :)
WOOHOO...shopping! :)

Ville bara visa er min fina Bajram present från mamma och pappa som jag tycker är jättefin!
Den är från Dorre Design och den kommer passa perfekt i mitt kök!

Köpte ett nagel lack som jag trodde var rött men det visade sig vara rött/rosa/orange!
Tror det finns en Azra där ute som kanske tycker att den är fin!
Var det inte något sådant du var ute efter!?

Nae ni nu ska jag umgås med Alex!!! :p

Höres


Kommentarer
Postat av: azra

jooo det va ju typ nån sån färg, hittade en jättefin nyans från mavala men dum som jag var tog jag ändå och köpte en annan ( visade sig att jag hade nästan samma hemma).. vilket märke e det?



hahahhaa you have your own slave?

2011-11-08 @ 20:51:18
URL: http://azraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0