Packar...jaa, igen!

Ännu en torsdag kväll spenderas med att packa! Än är det dock inte tröttsamt men jag har en känsla att det kommer bli det. :p Imorgon direkt efter jobbet åker jag mot byn och på Lördag morgon bär det av mot Landskrona och den efterlängtade BHUF student träffen! Ska bli så himla kul att träffa alla min BHUF-are och alla studenter som ska komma hit och ha kul med oss. Sen på kvällen blir det en konsert med Mirza Soljanin, vinnare av bosniska Idol, typ! Han är jättebra och rätt så snygg också! :) Ska även hinna träffa de flesta favoriterna. Imorgon kväll, ganska snart efter att jag anländer blir det the movies med Ninna, Majda, Ivana och Azra. Sen ska jag även hinna mysa med mamma och pappa lite också. Söndag, efter att jag kommer från Landskrona, ska jag träffa Ada innan jag åker tillbaka till 'ping. Nästa vecka blir det också en tur till byn, på fredag ska vi fira Milos, som faktiskt fyller år idag och på Lördag blir det återträff med alla underbara tjejer som var med när vi åkte två bilar och såg Dalai Lama i Lund. Sen på kvällen blir den nog fest, utgång eller konsert i Norrköping! Helgen efter det är det Växjö och Jönköping som gäller och helgen efter det blir det att åka till Stockholm och mysa med Azze, helgen efter det är det ännu en tripp till byn/Stockholm då syrran åker till USA och helgen efter det befinner jag mig i Prijedor, Bosnien & Hercegovina!!! :) LÄNGTAR Nu ska jag fortsätta packa! Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0