Redan!?

Fattar inte att klockan redan är 20 i två!!! Hur liksom!? Känns som att jag kom till jobbet för bara en halvtimme sen eller något!
Men jag klagar inte! Det innebär att jag slutar snart och ska åka till Ica och handla! Imorgon är det jag som ska bjuda på frukost här på kontoret, vi turas om! :)
Ska köpa en massa gott! :)
Sedan ska jag även förbi och tippa på hästar, det ingår i något vi kallar 'kaffeveckan' här på kontoret! :)

Åsa åkte tidigare idag så hon missar min frukost men hon ska juh till Oslo och umgås med sin syster och hennes små söta barn!
HAVE FUN! :)

Men nästa vecka så kör vi hårt här, inflyttningsfest hemma hos mig med mina fina på besök!

:)

Imorgon ska jag dessutom träffa denna finis!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0