2011-10-25

Min eftermiddag har varit super mysigt. Direkt efter jobbet gick jag på en promenad samtidigt som jag pratade i telefon med underbara Ada!
Efter det har jag bara slappat hemma och kollat på Real Housewives of NJ reunion. Nu blir det Hawaii Five-O och efter det Hart of Dixie och sen ska jag sova.
Dessa två arbetsdagar har flugit förbi och jag hoppas verkligen att resten av veckan också gör det då jag riktigt längtar till helgen. Då ska jag mysa med familj och vänner i Mjölby. Min moster och kusin från Oskarhamn kommer också vilket betyder att jag får träffa mina små gullungar Aidin och Belmin. Saknar dem sjukt mycket.
FAMILY is LOVE

Kommentarer
Postat av: Lisandra-Milos mamma

Tack för din kommentar:)

Hade inte en aning om att du läste min blogg och ja hade verkligen ingen koll på att du också hade en:)

2011-10-25 @ 21:07:45
URL: http://Lizzzandra.blogspot.com
Postat av: Ada

Njo vad gulligt, fina bilder :-D

2011-10-25 @ 21:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0