Friends

Fick höra att det inte är detsamma hemma i Mby utan mig! Och för inte så längre sen hörde jag att jag var den som höll ihop gänget!
Om jag får säga så själv så förstår jag vad mina vänner menar när de säger så! Detta är inte för att låta kaxig men det är jag som i många fall får alla att träffas samtidigt! Nu låter det som att de inte umgås när jag inte är där och så är det inte!
Jag vet inte vad det beror på men jag känner mig som en dålig kompis om jag inte alltid bjuder med alla! De behöver inte komma men så länge jag har bjudit de är allt bra och jag känner mig nöjd!
Det kan ha med att göra att jag i min ungdom kollade mycket på amerikanska tv-serier och där ska det alltid typ vara kompisgäng och så, om ni fattar vad jag menar!
Jag brukar ibland få klagomål om att jag bjudit för många till olika ställen! Jag menar, att gå och fika på Gusto går typ inte om man inte är minst 4!!!
Hihi...så när mina vänner säger att det inte är detsamma och att det är jag som håller ihop oss till en viss del förstår jag!

En liten historia: Vi var på väg in till Linköping, jag, Ninna, Azra Z och ett par till! Redan i bilen klagar någon på att vi ännu en gång bjudit med många och att de aldrig kan få en lugn utekväll! Då säger jag och Azra 'men vi glömde juh Amila'! Vi ringde till henne men hon kunde inte!
Det slutade med att vi var 17 personer som satt på Mörners uteservering!!!
Vi i stort sett tog över, och som vanligt så hördes vi mest!!! Vet inte om det är bra eller dåligt men kan säga att vi hade jättekul!!!

<3

Ikväll blir det fest med jobbet, vi åker redan vid 12.30!!! WOOHOO


Kommentarer
Postat av: azra

Snyggggg!



Minns den där kvällen, så himla mysigt och roligt hade vi det :)

2011-10-07 @ 17:21:14
URL: http://azraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0