Good night my lover

Jag ligger i sängen nu och ska snart sova men tänkte bara visa er dagens köp!

En parfyms från Tiara, en läpp penna från Rimmel och sen en liten pensel också till läpparna!
Och allt gick på strax över 300 kr! See it wasn't that bad!

*******

Hittade idag en superfin bild på Marilyn Monroe som jag vara var tvungen att ha! Så nu är jag på jakt efter en fin vit och lantlig ram till den!

*******

Dessutom så har jag hittar min rosa Jet Set klocka! Har letat efter den i flera veckor nu. Den låg i min Friis&Company weekend bag! Så nu ligger den fint i hyllan med resten av sina vänner!!! :)

*******

Jag han tyvärr inte svara alla och göra ett inlägg om vilka produkter jag använder men det kommer efter helgen! Jag lovar! :)

Nu ska jag sussa!!!
God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0