Helgen!

Har haft världens bästa helg med världens bästa vänner!!! Den började inte så bra då jag inte mådde så bra i fredags! Det blev dock bättre mot kvällen så jag åkte med Åsa till Västerås för att hämta hennes kompis! Lördag började jag med att städa undan lite här hemma och handla! Glömde hämta tårtan jag hade beställt åt Ada du hon fyllde år så jag fick åka dit och hämta den, tog bilen! Egentligen är det nära dit men jag visset att tjejens skulle komma vilken sekund som helst! Och det gjorde de, jag hann bara in och lägga den i kylen när jag hörde dem utanför!
Vi började med fika och fira underbara Ada och sen fick jag öppna alla mina inflyttningspresenter! Fick jättefina grejer, thanks ladies!
Gick en promenad runt Köping efter det! Sen gick vi hem lagade mat, fixa oss och drog ner på stan! Efter en stund på Bishop tog sig Ninna och Majda hem och jag Azra och Ada till Brorsan&Syrrans! Var där i ca två timmar, dansade non stop!
Söndagen spenderade mest segade i soffan men det blev en kort shopping stund på Big Inn. Ännu en fika och sen drog tjejerna hem!
Jag somnade men blev väckt flera ggr av telefonen...på kvällen städade jag lite och fixade inför den kommande jobb veckan!
Längtar redan till nästa helg för då kommer underbara Meri aka Azze aka Azerina hit!!!!! WOOHOO

Höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0