'Kasta dem'

Nu har jag som i true jugge style städat hela lägenheten och då menar jag verkligen HELA.
Hallen, köket, garderoben, badrummet, vardagsrummet, sovrummet och 'kontoret'. Jag till och med tömmde askfatet på balkongen och ställde stolarna fint.
Jag menar Gud förbjude att något skulle hända och någon var tvungen att ta sig in i min lägenhet och det inte var städat, ufff, min söta mamma skulle ha dödat mig.
Asså jag ska vara borta över helgen men jag har fixat allt som att jag ska vara borta en månad. Till och med blommorna i köket flyttade jag från fönstret så dem inte ska få för mycket ljus. Man vet liksom inte hur vädret blir och de tål inte direkt solljus!
Japp, detta har jag alltså ägnat min eftermiddag åt.
Men, jag tog en paus nu på kvällen och camade med mina vänner Nerdina och Mirnes och deras underbara lilla son Irfan.
Ord kan inte förklara hur mycket jag saknar och älskar Bebis.
Från att bo i samma stad, vara den första att få veta att han ska komma, den första att få veta veta att han är på väg, den första att se honom till att bo 45 mil ifrån varandra är inte lätt.
Men men, nu är första helgen i december bokad för en trip till Växjö. WooHoo
Längtar till att få pussa på honom.
Jag har nu duschat och ska bara packa det sista och sen kan jag gå och lägga mig, vilket jag ska göra så fort jag är klar!!!
Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0