Min eftermiddag/kväll.

Jag jobbade till ca 17.10. Åkte iväg och handlade lite direkt efter jobbet och sen tog jag mig hem och gick och la mig direkt, hade världens huvudvärk.
Sov bara 50 minuter och det hjälpte. Gick upp och åt, en hemmagjord pasta/kycklingsallad som jag gjorde igår och hade med mig till lunch idag.
Nu håller jag på att laga lunch till imorgon. Lax och grönsaker, lök, potatis och röd och grön paprika i ugnen.
Ett recept som jag kom på ikväll, har aldrig lagat detta tidigare så jag hoppas på ett bra resultat.
Började med att hacka alla grönsaker och lägga dem i en form. La in salt, vegeta och andra kryddor blandade allt och sen i i ugnen.
Laxbiten delade jag i två delar och gjorde en liten marinad med lite olivolja och lite kryddor här med.
Penslade över laxen och lät den stå en stund, nu är grönsakerna halvt klara så jag har lagt på laxen och nu står det i ugnen. Klart om ca 20 minuter.
Resten av kvällen ska jag spendera med avtal, nyttjanderätter och geodatasamverkan. :)
Höres!

Kommentarer
Postat av: Ellinor Pettersson

Vad gott det såg ut med maten!!

2011-10-10 @ 21:47:51
URL: http://elliestone.blogg.se/
Postat av: azra

hahahahahhahaha asså kan nån bosnier göra nån mat utan vegeta?

2011-10-10 @ 21:53:47
URL: http://azraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0