Min helg

Som skrivet så kom min vän Azerina hit igår. Vi började med att gå och handla sen tog vi oss hem till mig och satt där en stund innan vi gick och köpte mat. Väl hemma igen satt vi oss när för att äta och tog fram vinflaskan. Vi blev sittandes där tills det var dags att ta oss till Gillet för middag och mer vin. På restaurangen satt vi till ca 23 och sedan gick vi till Hantis, ett uteställe. Det var väldigt kallt...dags att ta fram en varmare jacka känner jag.
På Hantis var det inte så många där men det dök upp många fler vid midnatt.
Bartendern var supergenerös med spriten och våra mojitos smakade ren sprit...hihi...
Gick hem vid 01, lite småläskigt faktsikt med tanke på att vi precis innan hade fått reda på att en man hade hittats död i en trappuppgång och man trodde att det kunde röra sig om mord.
Idag vaknade vi innan 10, åt frukost och tog oss sen ut till Ströbohög, en gammal kungagrav som vi gick upp på, därifrån kan man se hela Köping i stort sett. Rätt så cool. Efter det gick vi på en liten promenad och sen hem för en fika innan hon åkte hem 15.30.
Superkul var det att ha henne här. Detta ska göras oss, snarast!
Älskar dig gumman, tack för att du kom!!! <3
Nu på kvällen har jag haft Åsa, min kollega här och hennes hund Elton, vilken liten mysig prick han, supersöt!
Vi tog var sitt glas vin och pratade. Mys!
Nyss så pratade jag i telefon med syrran och nu blir det att laga lite mat.
Helg i bilder kommer...!!!
Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0