Beg nikad nije bio cicija!!!

Min syster är så skön, detta skriver hon på mitt förra inlägg:
Postat av: Din syster
Jag behöver inte ringa jag kan skälla på dig här åxå!!! Sluta shoppa onödigheter du har 1000-tals kläder som du inte ens använder!!! :P :P :P

Mitt svar: Jag lovar jag ska sluta, nån gång i framtiden. Exakt när vet jag inte riktigt!!!! :p
Miss you men vi ses i helgen aBd! :)
BTW, du måste fixa min blogg snart, denna design är störande!!!
PUSS
*******
Som ni kanske har märkt så älskar jag musik, tror nog de flesta i världen gör det jfs...
Jag var ett jättestort Backstreet Boys fan när jag var yngre och sen gick det över till HipHop och RnB, och det var nog bara det eller något i den stilen jag lyssnade på ett bra tag.
Nu lyssnar jag mycket på dance/house eller vad man ska kalla det men så smyger det sig in en och annan typ poplåt.
Som denna till exempel:
Inte för att jag känner såhär just nu men har gjort det vid ett annat tillfälle och därför kan jag relatera.
Azra, go ahead and steal it! :p

En typ av musik jag inte lyssnar på, tyvärr måste jag nog säga är jugge musik. Detta tycker mina jugge vänner är väldigt konstigt men det bara går inte. Jag vet inte riktigt varför. Jag brukar kunna låtar då jag i stort sett blir tvingar till att lyssna på dem ibland men det är aldrig så att jag själv spelar jugge musik hemma.
Det händer ibland att jag får ett ryck då och då och spelar lite Merlin, men that's it.
Jfs hade jag en episod i början på året där jag lyssnade på denna låt mycket. Tyckte den var jättebra!
Enjoy!

Vet inte ens vart jag hörde den först men kan gissa på att det var i bilen med pappa eller något.
Sen så gillade jag även Elvira Rahics nya skiva men den gav jag till mamma för hon tyckte om den mer!
Ok, jag lyssnar på jugge musik ibland, insåg jag när jag skrev detta men det är inte så att jag måste! De flesta gånger är det i bilen när jag är ute och far omkring.
Och sen är det bara vissa artister också. De super gamla eller de super nya artisterna vet jag inte ens vilka dem är. Håller på och anordnar en konsert med Mirza Soljaning med mina söta BHUFare men har aldrig ens hört en låt han sjunger.
Japp, så illa är det.
Detta ska bli mitt nyårslöfte, lyssna mer på juggemusik!!!
:)
Nea ni, nu ska jag gå och lägga mig, trots att jag inte är trött, tuppluren på över två timmar tidigare ikväll har fuckat mig totalt.
God Natt

Kommentarer
Postat av: Azra

Far omkring?! Haha dör

2011-10-24 @ 23:37:14
URL: http://azraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0