Sleepless in...

God Morgon!!!
Kl är nu 6.42 och jag ska snart iväg till jobbet?
Neeej, jag behöver inte vara där så tidigt! Har flex till 8.30 men eftersom jag redan är vaken tänkte jag ta mig dit ändå!
Mina dagar bara flyger förbi och jag vet att denna också kommer göra det. Innan jag själv är medveten om det kommer det vara dags att sätta sig i bilen och köra 'hem'. :)
Super excited är jag men kanske ännu mer att dessa jäffla vinterdäck äntligen försvinner från min hall där de har legat de senaste två veckorna! Var till och med tvungen att fråga om det var ok att ha dem här! Vill inte bli förgiftad! Fick dem hemlevererade och vågrade inte ha dem i bilen eller källaren! Känner inte till mitt område så bra så det kändes inte 100% säker!
Men snart så har min Lambo sina nya Pirelli skor så är vi säkra ute på vägarna!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0