Sunday

Gud vilken underbar helg jag har haft hittills...Visste inte ens hur trött jag var tills jag inte behövde gå upp tidigt på morgonen. De senaste fyra helgerna har jag varit i farten varje helg, skulle egentligen iväg även denna helg men jag valde att stanna hemma. Jag behövde det och har njutit av varje sekund. Städat och sorterat i garderoben och bland mina smycken. Längtar till jul och nyår då jag ska åka till Bosnien aBd, då jag jag shoppa som en dåre. :p Har redan en lista. Om det är någon som vill att jag ska köpa dem något speciellt, hör av er! Sen har jag gått på tre långpromenader och det blir en fjärde snart. Sååå mysigt. Tycker verkligen om Köping. Jag min iPod, varma och mysigt kläder och vägen framför mig. Hur underbart som helt. Ska åka till Mjölby nästa helg och bara ta det lugnt med familjen och vännerna. Helgen efter det är det inflyttningsfest hemma hos mig och sen är jag i stort sett upptagen alla helger tills jag åker utomlands. That's my life! Alltid något på G. Fattar mig inte på dessa människor som bara sitter hemma eller slavar för andra. Sen när de äntligen går ut en kväll är det smink i kg och hårspray i ton. :p
HAHA, Azra, you know what I mean.
En av våra många utekvällar på Platå

Nu ska jag iväg...
Höres

Kommentarer
Postat av: azra

hahahaha Elvisa vet exakt vad du menar men så är det när man far o flänger hahahaha

2011-10-23 @ 15:15:52
URL: http://azraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0