Vänner

Vad är en vän egentligen!? Hur defilerar man den!! Är det någon som är snäll mot en, någon som alltid är där för en, någon som lyssnar när man pratar eller, vad fan är det!??
Känner att många kanske inte vet det! Jag vet ingen är perfekt och alla kan göra misstag men att någon gång på gång på gång gör samma sak om och om och om igen kan jag verkligen inte förstå!!! Och att den dessutom kommer undan är ännu konstigare! Fick höra att jag verkligen skulle lära mig vilka mina riktiga vänner är och det tycker jag att jag ni har gjort! Synd bara att den personen som sa det visade sig vara den personen som verkligen inte är en vän! För en vän skulle aldrig ha sagt det den har! Men ärligt så orkar jag inte ens bry mig, har för många underbara människor i mitt liv för att bry mig om en person som i brist på annat har så mycket tid att tänka på mig, vad jag gör och hur jag lever mitt liv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0