Igår kväll...

Åkte jag Azra, Ivana och Linda till Max för att "testa" lyxshaken...slutade med att ingen av oss tog den utan alla åt glass...Måste säga att McD glass är mycket godare dock...!!!
Satt där i typ en timme och sen drog vi hemåt...jag fick skjuts hem till mamma och spenderade natten här. Mamma är lite sjuk så det känndes smart att sova här då pappa fortfarande är utomlands. Han kommer om två dagar! aBd
Är hos mamma nu också men åkte hem tidigare för att duscha och byta om!!!
Sov jättedåligt, bytte plats tre gånger så jag ska faktiskt ta en tupplur nu så jag orkar träffa mina favoriter senare och dessutom jobba imorgon!
Har bilder från igår kväll men orkar inte lägga upp de just nu, de kommer vid ett senare tillfälle!!! :)
Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0