Be yourself

Fick en riktigt udda kommentar här på bloggen av en person från byn. Kan nog till och med lista ut vem du är om jag vill det men jag bryr mig inte...!!!

Jag är mig själv, i alla situationer och även på bloggen. Jag behöver inte ha på mig en massa smink för att sätta ut en bild på bloggen och jag behöver definitivt inte retuschera den heller!

I'm just being me!

Denna blogg är inte för någon annan än mina vänner och mig själv.
Ingen tvingar dig eller någon annan läsa den men det är kul när folk gör det ändå.
Samma person som igår kallade mig snål kallar mig irreterande, ful och dum idag! But guess what, din åsikt betyder ingenting för mig!
I'm happy and I love myself.
Du däremot är en falsk och feg liten jävel som sitter bakom en dator och uttycker dig men vågar inte stå för det. Varför skriver du inte vem du är, eller kanske till och med kommer fram och säger vad du tycker och tänker till mig in real life.
Varför gör du inte det?
Jo, för att du är ett litet glin som inte vågar. Du är rädd!!! Du är säkert en osäker liten tös/pojke som har så mycket att säga om allt och alla andra för att du saknar självförtroende och för att du känner att ingen älskar dig!
Hackar på andra för att må bättre själv...men du, gissa vad. Det enda du har gjort mig är slösat 3 minuter av mitt liv, dem tre minuterna det tog mig att skriva detta inlägg.
Du behöver hitta dig själv, bland alla förlorade själar där ute...



Höres


Kommentarer
Postat av: Ada

Gumms kolla ip-adressen, så vet du vem det är. Men men säkert ngn (inombords) liten jävel, dock (aj så stor) idiot (dålig kombination det där). Bara skita i sådana svartsjuke människor (som inte har ett bättre liv, sorgligt det där. Men väldigt kårkat då denne tror du inte kan ta reda på vem det är, för det kan man kolla upp. Allt vi gör på datorn finns där ute i "spacen" 4-ever. <3 till dig! KraPussam :-D skit* mkt

2011-11-16 @ 03:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0