Done

Japp, nu är jag klar och som vanligt har jag en massa saker, typ 3 mindre väskor! Jag ska vara borta över helgen bara... En väska är det blandat i, papper, smink, block, laddare, kamera osv. En är kläder...en är skor, smycken och en väska till festen. Jag var tvungen att packa en massa då man ska spendera två dagar med samma människor, man vill juh inte ha sammma kläder på sig. En outfit att resa i, en jobboutfit under dagen, en till festen, en pyjamas och en till dagen efter + resa hem outfit...ja räkna själva...:p
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen se Colombiana innan jag går och lägger mig.
Jag riktigt längtar till Lördag för då får jag träffa denna fiiniis!!! :)
Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0