Fy

Slutade tidigt idag! Det var meningen att jag skulle gå och handla lite men jag pallade inte! Istället åkte jag hem direkt och shoppade in i duschen! Vill få bort the sickies som jag har. För jag vägrar bli sjuk!

Kolla bara på min mun! Och alla sår inne i munnen ska vi inte ens tala om!
Observera att detta INTE är herpes utan feber blåsor! Dessa får jag 95% av fallen då jag har feber!!!

Fuuj säger jag bara!
Nu ska jag bädda ner mig i soffan och kolla på supersnygga Alex i Hawaii Five-O och sen blir det även Hart of Dixie lite senare!


Kommentarer
Postat av: meddan

ma to si se ti ljubila neskim ba ;););))



haha nädå, kryaaa!!! :)

2011-11-02 @ 17:16:41
URL: http://medinadenics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0