Nästan klar

Det känns som att jag packar om väskan varje torsdag. Jag är nu nästan klar, ska bara packa om min sminkväska. Som vanligt så måste jag packa om den precis som resväskan. Inte kan man ha med sig samma kläder och skor två helger i rad. Inget av plaggen jag hade med mig förra helgen tar jag med mig denna helg. Det går bara inte, har så mycket kläder att jag absolut in behöver ta med mig något som jag hade sist. :)
Samma gäller smink, kan juh liksom inte ha samma ögonskuggor med mig igen. Absolut förbjudet! :p
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag packa det sista, platta håret och se Snabba Cash innan jag går och lägger mig! :)
Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0