The weekend

Spenderade ännu en helg i byn med mina faves!
Började på fredag med mys tillsammans men syrran och mamma och pappa hemma hos dem!
Han med även en shopping trip med mamma och syrran på stan, sista halvtimmen innan det stängde!
Därefter drog jag och syrran hem till henne och satt och pratade till efter 22 nån gång! Samtidigt gjorde hon muffins som blev hur goda som helt, precis som vanligt alltså!
Efter det tog jag mig tillbaka hem till mamma och pappa då jag skulle sova här eftersom vi skulle till Jönköping på lördag!
Jag och pappa satt uppe till efter midnatt! Vi kollade på en gammal jugge serie som en av pappas gammal vänner är med i!
Jag hade ingen aning om det men det var kul att höra pappa prata om sin ungdom och så!
Han var precis som jag är nu en social butterfly!!! :)
Jag väckte både mamma och pappa redan vid halv åtta. Jag hade vaknat strax efter sju och kunde inte somna om.
Vid halv tio åkte vi mot Jönköping, först blev det shopping på A6 och sen besök och lunch hos min kusin, Moje Najprice och hans fru!
Därefter blev det fika hos han syster min andra kusin och hennes sambo!
Jag körde hem, lite fort...för att hinna hem och byta om innan det var dags att bege sig till Mille på förfest!!!
Vi började lugnt men körde igång riktigt ordentligt vid 22 tiden!
Vid halv 1 satt vi alla , 9st, i en stor taxi på väg mot Linköping!
Chauffören var jugge och spelade jugge musik för oss! Tycker synd om dem två som inte var juggar som var med!
De fick så ut med oss när vi skrek och vråla!
Väl inne i Linköping gick vi direkt till Platens där vi gick förbi kön och när till vårat VIP bord som det tog oss ett bra tag att hitta!
Sen gick allt åt helvete...jag ville slå min kompis tjej för hon var en bitch, och detta var det inte bara jag som tyckte! Tre andra personer som jag pratade med tyckte också något sånt!
Mycket efter kl 02 minns jag inte...vad det beror på får jag reda på inom de närmast 48 timmarna!
Men, jag har konstiga flashbacks till att någon pussar mig på pannan...WTF liksom!!!!
Söndagen fram till strax efter 16 spenderade jag i sängen, i stort sätt deckad! Ville bara sova, vilket jag gjorde också!
Sen drog jag hem till mamma och pappa och tog mina grejer och satte mig i bilen och började en helvetes färd!
Jag vet inte själv hur jag klarade av att ta mig hem! :/
Gick och la mig ganska snart efter att jag gick in genom dörren vid halv åtta!
Men jag sov väldigt oroligt hela natten och idag har jag mått nästan lika illa som igår!
Min kropp funkar inte riktigt som den ska!!! Jag har legat i sängen den senaste timmen men alla lampor släckta men har inte lyckats somna än trots att jag känner mig helt utmattad! Hoppas jag sover snart och att jag mår bra imorgon när jag vaknar!
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0