Mörkt

Fyy så mörkt det är när man vaknar! Jag går upp sju eller strax efter sju! Men man vill liksom inte kliva ur sängen för att du inte alls är trevligt! Sen när det blir ännu kallar kommer det vara ännu jobbigare att gå upp.
Ser verkligen inte fram emot vintern då man nu bor högre upp i landet! Brrr säger jag bara!
Jag somnade nån gång efter 02 i natt...sen vaknade jag igen vid 05 och så vaknade jag precis innan klockan ringde! Fattar inte varför jag helt plötsligt har börjat vaknat om nätterna. Tycker inte att det finns något som stressar mig just nu vilket tidigare varit orsaken men det kanske ligger i det undermedvetna!

Sitter på jobbet nu men varken internet eller telefon fungerar och då känns det som att man inte kan göra något eftersom allt jobb görs över mail och telefon i stort sett!

Men men, ska nog hitta något, finns säkert lite avtal att skriva och behörighet att tilldela nyanställda!

Ha en bra dag!

Höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0