NYTT

Asså jag har lovat att visa lite av nyheterna i min garderob men har inte pallat ta kort och hålla på med allt det. Men nu samtidigt som jag har suttit och chattat med Azra på Viber har jag i alla fall tagit kort på tre favoriter som jag tänkte visa.
Enjoy!
Dessa kanske inte är så passande för denna årstid men dock supersnygga...Kan faktiskt tänka mig använda dem nu också ifall det inte är blött ute!
De är från SthlmDG (Sthlm Design Group)
Dessa kommer däremot användas mycket nu i höst. Det kommer tro det eller ej från Ellos, deras egna märke.
Älskar slitningen fram och bak.
Dessa använder jag nästan som vardagsskor. De kommer från Din Sko. Supersköna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0