Royal Wedding

Asså jag fattar verkligen inte hypen över brölloppet som var/är idag...VEM BRYR SIG!!! Seriöst...!?!?!
Det kanske beror på att jag inte är lika romantisk som andra men jag ser inte poängen i att sitta framför TVn i typ 5 timmar och kolla på människor man inte ens känner när dem gifter sig...!!!
Jag bryr mig bara om bröllop som jag själv ska gå på, då kan det vara intressant.
Kommer ihåg att folk var som hjärntvättade när Victoria skulle gifta sig, inte heller då brydde jag mig.
Dessutom så fattar jag inte poängen med en live TV sändning som dessutom håller på i evigheter, låt stackarna göra det privat...
OCH SEN så fattar jag inte stressen över att de inte kysste varandra, jag har inte sett det, eftersom jag sitter på jobbet och har en massa att göra men jag hade nog inte ens sett det om jag var hemma, utan helt plösligt hade jag typ 100 uppdateringar på FB där alla tjatade om att det inte blev någon kyss...WHO GIVES A FUCK...!??!!!
Orkar verkligen inte, ska inte logga in på FB mer idag typ för att slippa läsa deras namn...!!!




GRATTIS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0