Mys

Framme i byn sedan två timmar tillbaka. Stannade först och handlade i Arboga och sedan på Marieberg i Örebro! Där skulle jag dock bara byta mina nya skor som jag köpte förra veckan. Fläppen eller vad man nu kallar det lossnade! Men tror nog det var ett fabriksfel då jag köpte mina i Jönköping och i Örebro kollade vi flera par innan vi hittade ett par där den satt fast ordentligt! Och det var bara på höger sko det var så!!! Men nu har jag i alla fall bytt dem så får vi se. Går dem sönder igen då ska jag byta dem till ett par andra skor. Om man betalar 399 för ett par skor så förväntar man sig att de inte ska gå sönder utan att man har haft chansen att använda dem.

Har jobbat lite nu på kvällen och läst igenom ett 43 sidigt dokument om Geodatasamverkan!!!
Det får räcka för ikväll...

Myser med mamma och pappa nu och kollar på någon galen juggefilm!!!
Imorgon vid 10 åker vi mot Växjö!!!! Längtar!!!

Höres!


Kommentarer
Postat av: azra

PUSS!

2011-12-03 @ 10:15:37
URL: http://azraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0