Big city

DENNA UPPDATERING ÄR FRÅN IGÅR KVÄLL!!!

Nu har jag spenderat dagen i Stockholm och åkt tunnelbana i flera olika riktningar och det har gått bra! Jag är nöjd! Men...jag fattar inte varför alla har så himla bråttom! Det går tåg var femte minut typ men ändå väljer folk att trängas!
Imorse så var jag framme mitt i rusningstrafiken men även om det var så, så gick det bra! Blev inte sur på någon och det är en väldigt bra sak! Tror boken jag läser just nu hjälper!!! Den heter 'Att Växa Genom Möten' skriven av Kay Pollak!!! :)
Rekommenderas starkt!

Här utanför mitt fönster dundrar flygplanen förbi! Antar att jag bor väldigt nära en flygplats! Jag och Azerina som jag för övrigt spenderat kvällen med vet inte riktigt vilken dock!
Det måste vara Bromma men vi är inte säkra! Det kan juh inte vara Arlanda det är vi helt hundra på!!! :)
Jag och min söta Azerina gick först till en sushi ställe där jag äntligen fick min efterlängtade favvo och därefter hamnade vi på en bar/restaurang/lounge!!! Den hette Marie Lavaeu och var väldigt mysig! Även där blev det en favvo, mojito!!! Och som i vanlig ordning fick jag en 'Fuuuuuuuj' kommentar av Almir! :p
När är klockan 22.00 och jag är tillbaka på hotellet! Ska svara på några jobbmail och sen sova! Imorgon är det kurs mellan 9-16.30 och sen rör jag mig hemåt!
På fredag har jag en PPT presentation att utföra! Lunch med jobbet och sen bär det av mot byn...IGEN!
Där ska jag umgås med alla underbara damer som jag åkte till Lund med och kollade på Dalai lama! Och även fira Mille!!!
Längtar!!!

Jobb nu!

Höres, God Natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0