Wrong size

Oh, minns ni dessa stövlar som jag köpte för ett tag sen som jag typ var kär!
Well, guess what!? Inte nu längre! :(
Ena skon, den högra, är tajt så jag har bara haft på mig dem en gång!
Idag skulle jag prova dem igen för att försöka gå in dem.
Vänster sko är jätte enkel att ta på men den högra är jobbig! Kollar i skorn och det är storlek 41, precis vad jag beställde! Kollar i den andra och hör och häpna, den är storlek 42!
Jag som trodde att den också var 41 och att jag bara behövde gå in den andra!
Asså det var ett tag jag köpte dem så jag tror inte att de går att byta eller lämna tillbaka! Har malilat så får vi se vad dem säger!
Annars så måste jag lästa ut dem hos en skomakare för den andra skon sitter bra! :)

Höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0