Dagens måste göra!

1. Ta av mig denna jäffla BH som skaver

2. Plocka undan alla veckans tidningar som ligger vid dörren

3. Diska

4. Packa

5. Fixa mina nagla

6. Kolla igenom min sminkväska så allt jag behöver i helgen finns där

7. Slänga soppor/kartonger/påsar

8. Laga mat

9. Ringa pappa

10. Duscha

11. Platta håret

12. Packa ner tvätten i en Ikea påse och ta med så jag kan tvätta hos mamma då den första lediga tid i min tvättstuga är den 7 november!
Ja, ni läste rätt! Det är som halva stan använder sig av en och samma tvättstuga!

On top of all that ska jag även hinna sova för att kunna jobba hela dagen imorgon packa bilen och sen köra 20 mil!

Jag behöver en PA(USA stil på PA dock, inte svensk)!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0