Efter jobbet idag

Har jag bara slappat...Inte gjort något vettigt alls. Jooo, duschat! Hihi...
Slapp även laga lunch tills imorgon då jag är på en informationsdag och får lunch där! Supergött då jag verkligen inte var pepp på att stå vid spisen idag.
Sitter och kollar på matchen nu, andra halvlek ska precis börja. Jag vet inte om jag kommer palla se hela men jag ska försöka.
Sen ska jag definitivt sova, är jättetrött.
Imorgon blir der som skrivet en informationsdag med massa bra info förhoppningsvis och sen yoga på eftermiddagen, behövs kan jag lova!!!
Höres!

Kommentarer
Postat av: Ellinor Pettersson

Tackar tackar :d

Ha en bra vecka!

2011-10-11 @ 22:45:53
URL: http://elliestone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0