Jobbfest

Idag har vi som sagt varit iväg med jobbet, framför allt för att tacka av tre personer som går/gått i pension, en har redan gjorde det och två går nu under hösten. Vi jobbade förmiddag och vid 12.30 satte vi oss på en buss som tog oss till Sala. Först fick vi lyssna på en tjej som pratade en massa om deras kommun och kommande projekt och sen fick vi även en rundtur i centrum. Hon var superduktig och jättetrevlig. Efter det åkte vi runt till de olika ställena hon hade pratat om bland annat Sala Silvergruva och till sist hamnade vi på Måns Ols, ett värdshus.
Gud, så fint och mysigt det var där, precis vid vattnet. Där fick vi fika.

http://www.mansols.nu/mansols/Valkommen.html
Efter det åkte vi mot Köping igen och då började festen. :)
Väl framme i Köping hamnade vi på en hamnkrog som heter Athos.
Vi blev kvar där en bra stund och hade det jätte trevligt med god mat och dryck. En helt underbar dag har jag haft helt enkelt.
Nu ska jag gå lägga mig för imorgon kommer en av mina bästa och äldsta vänner hit från Sthlm, jag längtar!!!
Det blir mys, middag och drinkar på stan!
Höres!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0