Lite nytt...

Gick på världens mest underbaraste långpromenad tidigare idag, älskar dessa promenader där man hinner tänka och planera i huvudet och typ lösa vissa problem man hade. Det var precis det jag gjorde idag, vet att jag kommer sova gott i natt då besluten jag fattade under min promenad är helt enkelt rätt...ingen snack om saken! :)
Har hört med flera favoriter under helgen och det gillas starkt det med.
Tänkte visa er lite andra favoriter som jag har inhandlat. :)
De som känner mig personligen och har varit hemma hos mig ver att jag älskar smink och har en massa, dock så sminkar jag mig inte varje dag. Brukar helt enkelt vara lite lat på morgonen för det men jag har alltid ansiktskräm och jag tvättar alltid mitt ansikte innan jag går och lägger mig, det har jag gjort så långt tillbaka jag kan minnas.
Kanske är det just därför jag aldrig haft finnar eller acne. Asså mitt ansikt är super rent. Och de gångerna jag får en finne får jag panik.
Nog om det, här kommer en liten del av det jag har köpt under veckan. :)
Älskar smokey eyes och denna är perfekt för det, krävs lite skills att få det och se bra ut dock, en liten varning bara!
Min nya mascara med gummiborste! Löv it
Lip gloss från H&M, dessa kostar 9.90kr/styck och dem är super bra, färgerna blir jättefina på läpparna. Folk som tycker att bara dyra saker är bra kan dra och gömma sig någonstans! Mer om det tänker jag inte säga...
Sen har jag även köpt två ringar som jag är helt kär i...
Hoppas alla har haft en minst lika bra helg som jag. Nu ska jag fixa inför morgondagen och även mina naglar.
Höres!

Kommentarer
Postat av: meddan

Haha Elvisa, visste inte att du hade blogg!

hur hittade du min blogg? :O



mak flurri, DOGOVORENO!

2011-10-23 @ 19:49:43
URL: http://medinadenics.blogg.se/
Postat av: Ada

Är ugglan också hm?

2011-10-25 @ 21:35:15
Postat av: Elvisa svarar

Hahaha...jag tänkte på dig när jag köpte den...:p



Nää den är från Lindex, ska gå förbi imorgon och se om jag hittar en till dig!

2011-10-25 @ 21:40:21
URL: http://elvisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0