Måndag

Vart tog dagen vägen!? Har haft fullt upp på jobbet, dagen liksom bara flög förbi...Lika skönt jfs, det betyder att det är fredag snart igen och dessutom fick jag väldigt mycket gjort. Det gillas också! Var jättetrött på eftermiddagen så jag sov lite. Det skulle bli en tupplur men det slutade med att jag sov i två och en halv timme. Väldigt dumt...hoppas jag kan somna i tid ikväll och vakna 07 imorgon. Hoppas hoppas... Jag har en lasagne i ugnen nu och så sitter jag och kollar på Mitt stora feta syrianska bröllop. Super roligt tycker jag!!! Var och hämtade två paket på väg hem från jobbet. Nio nya plagg var det i dem och sen så köpte jag även två tröjor i helgen när jag var på Big Inn... Innan min syster ringer och innan någon annan klagar så kan jag meddela er att det blev inte så dyrt...!!! :p Säger inte hur mycket dock...:p under 1000kr är der i alla fall...:p
Nu ska jag duscha!
Höres

Kommentarer
Postat av: Din syster

Jag behöver inte ringa jag kan skälla på dig här åxå!!! Sluta shoppa onödigheter du har 1000-tals kläder som du inte ens använder!!! :P :P :P

2011-10-24 @ 22:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0