Torsdag idag

Sitter på jobbet och mår skit! Feber och huvudvärk! Är jätte rödflammig och det gillas inte! Har typ inte orkar med något, har inte tvättat, lagat mat, städat eller gjort något produktivt hemma! På jobbet går det bra, det rullar framåt med det är vara för att man 'måste' göra det! Hemma känns inget som ett måste så då gör man det liksom inte! I helgen ska jag göra allt jag inte hunnit med under veckan! Första lediga helgen på länge samtidigt som de kommande helgerna också är fullbokade! Eller riktigt ledig är den inte egentligen, finns annat jag kunde ha gjort denna helg men jag skippar det! Behöver ta det lungt!
Som sagt så har jag inte orkat med mycket på eftermiddagarna så det blir att äta ute idag! Igår var jag och Åsa och köpte med oss sallad men idag ska vi till pizzerian Latifa och kolla vad det är för ställe!
I tisdags köpte jag mat på bowlingen! Japp, det har blivit mycket nu! Näsa vecka ska jag ha med mig matlådor! Förhoppningsvis! Haha

Höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0