2012-02-02

Mötet idag gick bra...var inget speciellt...!!! Jag gillar att jag nu känner mig säker när jag går in i ett rum där människor är minst tio år äldre och i dem flesta fall män. Men tacka Gud för den svenska mentaliteten att alla är lika mycket värda och att man visar respekt. Hade detta varit Bosnien tror jag tyvärr inte att jag hade kännt mig lika säker eller blivit accepterad att vid 27 år ålder sitta där jag sitter och jobba med det jag faktiskt jobbar med.
Att ha det jobbet och ansvaret som jag faktiskt har är dock inte alltid lätt. Ibland känner jag att jag skulle vilja ha ett jobb med mindre anvar, men det är bara ibland...!!!
Jag verkligen älskar mitt jobb och människorna jag jobbar med är hur härliga som helst...vi är ett bra gäng!!!
På tal om bra gäng...Imorgon kommer mina tjejer...!!!
Mina äldsta och bästa vänner, tjejer jag har kännt i stort sett hela mitt liv.
Ninna (syrran), Azerina, Ivana och Ada...mina fina! :)
Issa(jag), Azze, Ninna & Ivy (gammal bild)
Ada & Jag (Högskolan i Kalmar tider)
Tiden då jag hade både överläppen och underläpper piercad...
Vanilla & Chocolate

Kommentarer
Postat av: azra svarar

jaa det e nu efter att ja klippt det, känns så jävla kort bara!



Tack så mycket :) <3

2012-02-02 @ 23:31:42
URL: http://azraz.blogg.se/
Postat av: Amela

Hahaha opasna si bila när du var yngre. Piercing i grejer

2012-02-03 @ 05:38:31
URL: http://www.ameelaaa.blogspot.com
Postat av: azra svarar

taaaack <3 tänk hur konstigt det känns för mig haha.



Ahh Tvätta håret movsen som Ninna säger hahaha!

2012-02-03 @ 09:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0