23.50

Det blev sushi på lunchen med Åsa, känns skönt att kunna prata med henne om allt och att hon förstår och ger bra tips och råd.
Man blir glad av att veta att man har en vän här också som man kan prata med, så Åsa om du läser detta vill jag att du ska veta att jag uppskattar dig!!! :)
Sedan jag kom hem har jag bara chillat och kollat på serier, det blev även en kort promenad runt området, typ 20 minuter. Jag hade tänkt gå längre men had helt fel skor på mig för detta väder som gjorde det väldigt svår att gå i snön.
Imorgon satsar vi på ca en timme.
Snart är även denna vecka slut. Sjukt vad snabbt det går.
Ska surfa lite till och sen blir det ZzZzZzZz
God Natt

Kommentarer
Postat av: azra svarar

tack så mycket :), satte egentligen bara upp håret för att det störde mig haha!

2012-02-16 @ 13:05:29
URL: http://azraz.blogg.se/
Postat av: Åsa

Åh tack! Och detsamma!

2012-02-16 @ 19:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0