5.08

Så mycket är klockan just nu och jag är vaken, ännu en gång. Har varit uppe 4 gånger i natt, då jag varken kan andas eller svälja! Faan ta dig halsfluss. Minns inte sist jag var såhär sjuk men jag minns smärtan! Den är helt obeskrivlig! Man liksom fungerar inte! Kroppen säger ifrån hela tiden! Jag jobbade till 16.20 ungefär igår, tog mig hem, bytte om till pyjamas och hoppade i säng! Sov till ca 20, så trött var jag! Vaknade och mådde sämre än vad jag gjorde när jag la mig! Tänkte att det hade blivit värre men insåg att det nu var kväll och då brukar man må sämre!
Tog mig ca en halvtimme att ta mig ur sängen! Jag plockade undan lite och packade även lite kläder som jag skulle ska ha med mig till byn! Kollade lite på tv och sen gick jag och la mot igen vid 23, man gör allt i slow motion när man är sjuk!
Nu vet jag inte ens om jag ska åka! Får se hur jag mår under dagen! Vill inte smitta någon där hemma eller må så pass dåligt att jag inte kan ta mig hem på söndag. This makes me sad! Jag har inte varit hemma på flera veckor, såg fram emot att åka!
Nee, nu ska jag försöka sova lite igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0