Bad girl

Jag gjorde allt jag kunde för att inte köpa denna väska men nu har jag klickat hem den...Jag kom inte på en tillräckligt bra anledning för att inte köpa den. Det är jag som går upp varje morgon och sitter på jobbet till fem...så ja, jag bestämmer vad jag gör med mina pengar...och det blev väskan helt enkelt...sen var den juh faktiskt inte så dyr, bara 299kr. Hihi...
Tänk om jag hade gått och köpt orginalet...en Céline väska för flera tusen!!! Lite stolta ska ni ändå vara...Jag skulle inte spendera flera tusen på en väska om det inte är en LV eller Chanel väska...får en sådan kan jag tänka mig att ge ett par tusenlappar, LÄTT!!!
Nää, nu ska jag gå lägga mig...på riktigt denna gång annars finns det risk att jag spenderar mer pengar!
Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0