Dag in, dag ut

I fyra dagar har jag i stort sett suttit med samma sak på jobbet, Översiktsplanen. Jag får inte till alla skikt och objekten syns inte. Enligt pappren med beskrivningen har jag gjort rätt men ändå är det något som inte stämmer. Och nu är jag trött. Imogon måste jag lista ut vad som är fel annars blir jag galen.
Nog om det.
Sedan jag kom hem har jag tacklats med frossa och svett. Asså ena sekunden fryser jag och ena svettas jag. Vid vissa tillfällen har jag frusit om fötterna och svettats på överkroppen. Jag fattar inte vad det är som fel.
Detta är dag 11 sedan jag blev sjuk men nu tycker jag fan att det får vara nog. Hur länge ska jag behöva må såhär?
Frös igår kväll också och dagarna innan hade jag sjuk ont i njurarna.
JAG VILL BLI FRISK....NU!
Mår illa gör jag också...!!!
Ok, Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0