Fina minnen

Alla vi har fina minnen som vi har skapat med människor vi älskar. Många kommer vi minnas resten av livet. Jag har ett som jag tänker på ofta! Min pappa och jag 31. dec 2010. Vi är utomlands och ska snart ge oss iväg till min moster för att fira nyår! Jag har tackat nej till att festa med vänner och valt familjen!
Men vill fortfarande använda min klänning och klä upp mig! Så där står min pappa, kl halv sju och lockar mitt hår! Jag ger honom lite instruktioner och han lär sig snabbt, spreja hårspray på varje lock!
Mitt hår blir jättefin och jag är nöjd. Alla frågar vem som har gjort det och jag svarar stolt -pappa.
En sådan liten grej men det betyder sjukt mycket och är ett minne jag kommer ha med mig resten av livet!

Har ni några minnen som betyder jättemycket för er!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0