Fortfarande sjuk

Mer än en vecka senare är jag fortfarande sjuk! Fattar inte hur eftersom jag tycker jag har gjort allt för att bli frisk men nej inget hjälper! Får la plågas lite till då!

Annars så har jag spenderat helgen i byn/Ohamn!
Planen var att bara chilla i byn men dagen innan jag åkte ner fick jag veta att det var ändrade planer! Jahapp...det vara bara att haka på då!
I fredags när jag kom hem till mamma och palla så mådde jag så fruktansvärt dåligt att jag ville gråta! Hade jätteont i halsen och näsan vart täppt så jag knappt kunde andas! Det var skönt att vara just hos mamma och pappa då för dem tog hand om mig!
Jag hade blivit bortbjuden till Majda på sushi men jag orkade inte!
Lördag morgon kl 10 befann jag mig på stan för att möta upp syrran och handla lite presenter till kusinbarnen.
Vid 11 gick vi båda till Gusto för att möta upp Ada för en snabblunch!!!
Därefter var det bara att åka hem, hämta resväskan och bege sig mot Ohamn!
Nästan tre timmar senare var vi framme och först blev det kaffe och sen mat hos min moster. På kvällen blev det kaffe och mys hos min kusin. Sedan blev det Melodifestivalen med ungarna och efter det Sing Star. Kanske är det därför jag knappt har någon röst just nu! Hihi
Sova skulle vi göra hos min andra kusin så vid 23 begav vi oss dit. Jag gick och la mig ca en timme efter att vi var framme, kände att jag inte orkade mer.
Vakande flera gånger under natten och vid 4 läste jag att Whitney Houston hade dött! Vem fan bryr sig asså! Hon knarkade ihjäl sig, jag kan inte tycka synd om henne eftersom jag anser att drogmissbruk inte är en sjukdom utan ett val.
Fattar inte varför man ska göra en så stor grej av det.
ALLA skulle skriva RIP och lägga upp en Whitney låt på FB!
Varför fan var det ingen som länkade till någon artikel eller hjälp organisation ang. svälten i Afrika och vad man skulle kunna göra för att hjälpa dem. Det dör ca 20.000 varje dag men det är inte lika viktigt som att skriva om Whitney!
Trött på detta bullshit.
Mycket annat jag är trött på också men det orkar jag inte ta upp här eller just nu.
Önskar bara att folk skulle tänka på det dem själva gör innan man pratar om vad andra gör eller hur dem beter sig.
Det är så lätt att hitta fel i andras beteende men inte fan gör man något fel själv, nää man är juh så perfekt...
THINK BEFORE YOU SPEAK
Anyway, söndagen spenderades med massa mys i soffan och en sminkning av min lilla kusin som skulle på ett kalas och ville se ut som Black Swan.
Sedan blev det lunch och efter det begav vi oss mot byn.
Vi var hemma vid typ 17 och när jag skulle hämta min bil i garaget hände världens grej! Orkar inte dra hela historien just nu men det slutade med att jag hamnade i snön bredvid huset och inte kom ut. Bilen höll på och gled ner för sluttningen!!!
Fick hjälp av mammas och pappas grannar att dra ut bilen! Jättesnällt av dem! Tack grabbar! :)
Men, den vars fel det var kan dra åt helvete.
Började åka hemåt ganska snart efter det och var hemma vid 20. Det gick bra att köra men vi vad tråkigt det var. :/

Hoppas ni alla också har haft en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0