Fredag

När jag säger att jag plågade mig igenom dagen på jobbet då menar jag PLÅGADE...tror till och med jag tuppade av några gånger i ett par minuter! På eftermiddagen blev det lite bättre! Orkade köra hela vägen men däckade sedan i soffan hos mamma och pappa.
Idag är jag inne på dag fem och jag pallar inte mer så nu kör jag en juggekur med RAKIJA, en sorts alkohol! Hoppas på att den hjälper då jag tydligen ska till Oskarshamn imorgon med familjen! Älskar att åka dir men känner tyvärr att det inte är något jag pallar just nu! Dock så hoppas jag att jag mår bättre imorgon och ändrar mig! Ska lägga mig snart, ner till stan för att köpa något till ungarna med syrran vid tio och sen fika med Ada vid 11!

Good night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0