Helgen

Ja, den har varit hur lugn som helst...jag har bara rört mig här i lägenheten från rum till rum.
Men idag har jag även hunnit göra lite vettiga grejer, som att diska och plocka undan.
Jag gillar när det är rent runt omkring mig, det gör att jag då kan tänka klart och jag blir även mycket mera villig. Jag har liksom viljan att städa och plocka undan varje dag om det bara tar några minuter...
Jaaa, jag vet att jag är konstig...ANYWAY
Min syrra hade fest igår, jag kunde tyvärr inte närvara men jag hör att alla hade kul, utan mig.
HIHI
Jag blev beordrad att bara ta det lugnt i helgen och hålla mig borta från rök och högljudda ställen, och det är ett par veckor. Har man lugninflammation så måste man lyssna på doktorn.
Även om jag höll på att sätta mig i bilen och åka, flera gånger.
Dock är jag glad att jag inte gjorde det, jag är som sagt inte frisk och en fest i denna situation skulle bara ha gjort det ännu värre.
Förhoppningsvis är jag bättre till nästa helg. Då är det Linköping som gäller och Ivanas inflyttningsfest!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0