Neeeej

Jag måste vara den personen i Helga världen som alltid blir sjuk efter en utekväll! :/
Var ute i lördags och redan på söndagen kände jag mig väldigt seg! Ont i huvudet och konstig i halsen! Hoppades på att det bara var en bakfylla men visste nog innerst inne att det inte riktigt var så!
Igår valde jag att stanna hemma eftersom jag ändå bara skulle jobba förmiddag pga ett läkarbesök på eftermiddagen! Ville att detta skulle gå över och vila ut mig helt för att inte åka på en sådan förkylning där man blir sängliggande i flera dagar!
Jag gick och la mig strax efter 22 igår också, bara för att inte behöva stanna hemma idag! Det är juh supertråkigt.
Men det hjälpte inte, vaknade med jätteont i halsen, rinnig nästa, svullna läppar och ögon och nästan 39 graders feber! Så nu blir det att ligga hemma hela dagen!
Vill egentligen kunna sova för att tiden ska gå fortare men det går inte det heller!
Det enda som är bra just nu är att jag inte hostar!!! Det ger mig hopp!!!

Engetligen så borde jag inte ens vara sur just nu för det var ett par månader sedan jag var sjuk!!!!
Just deal with it and move on!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0