New in...

Jag tänkte visa er grejerna som påsarna innehöll och även tröjorna från Forever21:
Dem fyra första plaggen är alla från KappAhl
Jag köpte ett plagg till men vet inte vilket...och jag orkar inte leta i gardaroben just nu, visar när jag hittat den.
Denna är från Lindex i två olika grå färger och material, framsida är lite glansig medan baksidan är matt...
LOVE IT
Dessa plagg är från Forever21
Älskar denna, en av favoriterna
Denna är supercool
Sist men inte minst...väskan...älskar den!!! Mycket finare i verkligheten...!!!

Kommentarer
Postat av: Ayla

Gillar verkligen linnet! Skitsnyggt!

2012-02-14 @ 13:03:14
URL: http://aayla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är det enkelt att beställa från forever21?

2012-02-14 @ 13:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0