New in

Jag håller just nu på och möblerar om min lägenhet och ska även få den renoverad snart!
Köket är först på tur och tidigare under månaden blev det nya stolar och matbord och idag var det dags för lite annat nytt.
Micro, brödrost, kaffebryggare, vattenkokare och dammsugare.
Allt med samma design! Hela mitt kök är vitt med stål/silver (mörka stolar dock) och detsamma var jag tvungen att ha av alla dessa grejer jag just räknade upp!
Älskar allt förutom den svarta sladden på micron! Fattar inte varför man ska envisas om en svart sladd på en vit micro!!! :/
Inom några veckor kommer den nya spisen och kyl/frys och sen är hela köket klart!
Badrummet ska jag inte göra något med då jag fixade till allt när jag precis flyttade in, garderoben lika så!
Näst på tur blir vardagsrummet! Men det är först när det har blivit renoverat!
Sist kommer jag ta sovrummet då jag fortfarande in vet vad jag vill göra med det. Förutom nya tapeter och golv då!!!

Nu blir det Hawaii Five-0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0