Så där ja...

Nu är det gjort, nu har jag bokat en tid efter månader och månader av oro och konstiga tankar! Förhoppningvis är det inget annat än stress men vi får se! Vad det än är får man ta det som jag kommer! Ibland är det bra att man förväntar sig det värsta! Du blir man inte besviken när man väl går dit! Men en sak är säker! Visar det sig att detta inte är något farligt ska jag aldrig mer någonsin googla ett symptom när jag känner av något! För Gud vad man blir nojjig! Man har folk från sjukrådgivningen som säger att det inte är någon fara men man själv tror att man är döende i cancer! Fuuuuj...
Nu ska detta utredas och ordnad för all framtid!!! :)

Snart är det lunch och idag blir det indisk mat med halva kontoret! Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0