Sjuk dag

Av alla dagar i månaden och veckan väljer alla att komma och fixa det dem ska hemma hos mig just idag.
Redan imorse kom det två personer för att byta min brandvarnare.
Att det krävs två personer fattar jag inte men...skit samma!
En timme efter att dem har gått kommer det två andra som ska sätta upp hyllor. Visar sig att dem hade med sig fel grejer så dem gick och skulle återkomma senare.
Jag hade precis somnat när det ringer på dörren igen. Då är det rörmakaren som ska byta kranar i badrummet och köket.
DÅ fick jag nog. Kunde inte sova/vila så jag gick till ICA för att hämta väska från Gina Tricot.
Kom hem...och när rörmakaren skulle gå så kom  dem som skulle sätta upp hyllorna.
Nu är allt klart och jag har precis duschat. Ska bädda ner mig i soffan och kolla på The Rebound nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0