And now?

Oh...nu ska ni få en uppdatering innan jag sätter igång ett projekt som jag tänker visa er innan helgen är slut. :) Orkade inte blogga igår...många tankar snurrade i huvudet...om det händer skulle det vara dåligt men egentligen inte...fattar inte själv hur jag tänker fast så tycker jag nog...det skulle vara både negativt och positivt men det är inte så att något vinner över det andra utan det är liksom like på + och - sidan... Sen så överanalyserar jag säker...!!! Esch...ska försöka att inte tänka på detta mer...!!! ANYWAY...igår så öppnade det en ny restaurang i stan...och där serverar dem sushi...!!! Snacka om glädje när jag och Åsa gick dit på lunch rasten och beställde 10 bitar var!!! Yummie!!! Där kommer det definitivt bli fler besök. Har en känsla av att det kommer bli en ny favorit...efter 6 månader av Piazza och deras sallader är det nog dags!!! Idag har jag och Åsa varit iväg och shoppat i Västerås! Jätte kul som vanligt att shoppa och som vanligt när jag inte behöver något så fyndar jag och det gjorde jag även idag. Ett par fina och billiga grejer blev det, visar någon annan gång...innan dess måste jag visa er allt från USA...!!! Nehe, nu ska jag sätta igång med projektet så hörs vi sen!!!
XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0