Dagens...

Mitt i allt fixade och trixande här hemma fick jag för mig att dra till Vås och handla/shoppa...Har inte varit på stan där borta sedan jag flyttade hit så jag tyckte det var dags...Egentligen ville jag bara komma ut eftersom jag har haft en massa (förmodligen onödiga) tankar i huvudet...
Här i stan är det juh inte öppet så valet var mellan Örebro eller Vås och Vås vann.
Förutom varorna från City Gross så fick jag även med mig dessa plagg...
Eftersom jag äger över 50 par jeans passade jag på att köpa lite andra typer av byxor
Jag älskar svart men försöker lägga till lite färg i garderoben...
Älskade denna klänning och färgen är jättefin dock gillar jag inte längde så det ska jag ändra
Ville egentligen ha ett par leopardmönstrade men det fanns inte så dessa fick duga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0