Hej hå

Kom hem strax efter 17 idag och har spenderat hella kvällen i soffan med att lära en users guide på 289 sidor om MapGuide Enterprise! Tro det eller ej men jag tycker faktiskt det är kul, imorgon ska jag testa lite av det jag läste idag. :)
Annars så tror jag att jag håller på o bli sjuk men jag vägrar...det ska inte få hända så jag proppar i mig Alvedon i förebyggande syfte.
Nu är det bara tre dagar kvar innan mina fina tjejer kommer hit. Vi ska mysa hemma hos mig fredag-söndag och jag längtar jättemycket!!! Ska bli så skönt att ha några av dem jag älskar mest här...!!!
På tal om ingenting så tror jag att jag har hälsoångest även kallat hypokondri...!!!
Har haft lite problem med en viss sak och jag går omkring och tror att jag har en massa olika sjukdomar.
För tillfället så tror jag det har någon med mina njurar att göra! Helt dum i huvudet är jag men jag kan inte hjälpa det.Jag sitter och googlar olika symtom och när jag väl bestämmer mig att uppsöka läkare så går det över.
Men nu är det 100% säkert, går det inte över till på måndag då jävlar ska jag ta mig till sjukhuset för en undersökning, eller rättare sagt alla jag får göra...
Urin, blodprov...jaa, allt.
Nu ska jag läsa lite till innan jag går och lägger mig.
God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0